zaterdag 1 juni 2013

10 Things: When school ends..

Daar ben ik weer! Ik was helaas even afwezig. Foei! Maar de afgelopen tijd is het alleen maar school, stage en werk. Maar dat is bijna ten einde! Er zijn nog maar een aantal weken school over en nog maar twee weken en dan zit mijn stage erop. Ongelovelijk eigenlijk, want toen ik aan deze stage begon in september, had ik echt niet verwacht dat het zo snel voorbij zou gaan. Dat zeg je altijd aan het einde, maar in dit geval is het echt zo gegaan. Ineens zit mijn stage van 10 maanden er bijna weer op.
 
Omdat het schooljaar er bijna op zit, vond ik het tijd voor een nieuw lijstje.. Tien dingen die sowieso gaan gebeuren zodra de zomervakantie begonnen is:

1. Bloggen. Met stip op nummer 1, deze zomer wil ik heel wat blogartikelen tikken en al mijn belevingen van deze zomer voor jullie vast leggen.

2. Zonnen. Hoewel het al Juni is, heeft de zon zich nog maar weinig laten zien. Ik heb de afgelopen week nog mensen zien lopen met mutsen en handschoenen. Dus na dit kouwde voorjaar hebben we wel een hele lange, warme zomer verdiend.

 
3. Reizen. Er is nog geen vakantie geboekt maar mijn hoofd loopt over van ideeen. Ik sta echt te trappelen om af te reizen naar een met zonovergoten oord.

4. Feesten. Dat doe ik stiekem het hele jaar door, maar in de zomer doen we er nog een tandje bij. Meer feesten, meer dansen. Met als hoogtepunt natuurlijk de Sneekweek. Can't wait!

5. Terrasjes pikken. Heerlijk uitkateren op het terras, of gewoon de hele middag en avond lekkere drankjes drinken en gezellig kletsen. Doe mij maar een Ice Tea Green, of Malibi Cassis!

6. Nooit meer slapen. Dat kan natuurlijk als je hard staat te feesten, maar ook als je lekker ontspannen series of films zit te kijken tot in de late uurtjes. Optijd op bed liggen hoeft niet wanneer je volgende dag niets moet!


7. Blote benen. Dit kan natuurlijk ook wanneer je nog in het klaslokaal zit, of op je werk. Maar er is wel zon voor nodig! Geef mij maar een zomer vol shortjes, met leuke slippertjes eronder.

8. Uitslapen. Ohh my, geen wekker meer op 06:00. Wat heb ik daar zin in. Gewoon gaan slapen tot je wakker wordt. Hopelijk van de brandende zon op je slaapkamerraam, en daarna de tuin in voor een dutje.

 
9. Geen verantwoordelijkheden. Het hele jaar ben ik hard bezig geweest, maar de zomervakantie is de tijd om dat alles even helemaal los te laten. Geen verplichtingen, alleen maar lol!

10. Herinneringen maken. Klinkt lekker afgezaagd. Maar de zomervakantie is wel de tijd om prachtige, leuke en memorabele herinneringen te maken. Je bent eindelijk vrij om te doen waar je zin in hebt. Maak er een mooie tijd van!


Hebben jullie ook zo zin in de zomervakantie? Waar kijken jullie het meeste naar uit?

Liefs,
Anna.


Bron foto's: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen