maandag 8 april 2013

Review: Green hair, don't care.

Afgelopen weekend had ik het goede idee om mijn hare dip-dye te verven. Ik vond dit setje van She Speaks, hier kan je je  haren een regenboog kleurtje mee geven. Dat leek mij nou ontzettend leuk. De kleur zou makkelijk uit te wassen zijn, maar zou wel goed zichbaar moeten zijn. De set bevat 12 krijtjes, waarmee je plukken of je gehele haar mee kan verven.


Ik wilde graag meerdere kleuren in het onderste gedeelte van mijn haar. Ik ging voor licht blauw, donker blauw en groen. Mijn vader ging aan de slag met de krijtjes, en de kleur gaf inderdaad goed af. Niet alleen op mijn haar... Op de gebruiksaanwijzing stond al dat je iets op de grond moest leggen, en een soort kapmantel moest gebruiken. En dat bleek niet onbelangrijk, want al snel was het groen terug te vinden in het hele huis. Mijn haar moest nat gemaakt worden, maar toen mijn haar langzaam op droogde liet het nog ontzettend af. De verschillende kleuren waren niet meer te zien, het was vooral groen. Maar dip-dye was het zeker!

Mijn vader nog druk aan het werk:


Het resultaat:

 
 
Ik was tevreden over het resultaat. Het was zeker goed gekleurd, maar het was erg jammer dat het zo ontzettend af liet. Een wit shirt was misschien geen hele handige keuze. Ook werd mijn haar er ontzettend droog van. De groene kleur was er met twee wasbeurten weer uit, en een voedend masker maakte mijn haren weer glanzend. Ik vond het een leuke set, maar zou hem niet heel snel weer pakken. Ik betaalde voor de dip-dye €4.99.
 
 
Meer mensen ervaring met dip-dye?
 
Liefs,
Anna. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen