dinsdag 2 april 2013

Ordered: Zoeva Brushes

Ik heb wel eens verteld dat ik hard bezig ben met mijn studie HBO-Verpleegkunde, en daarvoor loop ik ook het hele schooljaar stage. Vorige week had ik een avonddienst en toen daarvan ik thuis kwam ging ik nog even suf zitten surfen. Nooit een heel goed idee, want ik belandde op de webshop van Zoeva, en voor ik het wist had ik en bestelling geplaatst.

Ik had al super veel positieve verhalen gehoord over de kwasten van Zoeva, kwalitatief goede en zachte kwasten voor een lage prijs! Ik kon niet kiezen uit alle losse kwasten dus ik besloot een kwastenset te bestellen, ik ging voor de Eye Definition Set een travelsize set met zes kwasten. Binnen enkele dagen had ik mijn kwasten set binnen.

 

De set bestaat uit een Eyeliner Brush, Precise Shader, Pencil Brush,
Smudger Brush, Shader Brush en een Crease Brush.

De positieve verhalen begrijp ik helemaal, de kwasten zijn mooi, zacht en werken prachtig. Ik ben er echt onzettend blij mee! Eindelijk een goede blending brush, daar had ik al een hele tijd behoefte aan. Sowieso is de hele set een goede toevoeging aan mijn stash! De kwasten kwamen goed verpakt bij mij aan, ze zaten in een doosje, in een zakje, in een toilettasje. Kijk, dan beschadigen tenminste ze niet! Voor de set betaalde ik €16, er kwamen nog wat verzendkosten bij dus uiteindelijk kwam het op €21,50. Bij de Zoeva website kon je met Paypal betalen.




Wie is nog meer postief over de kwasten of andere producten van Zoeva?


Liefs,
Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen