maandag 15 april 2013

Awesome: It's my birthday!!

Vandaag is een hele speciale dag. De mooiste dag van het jaar, als je het aan mij vraagt. Het is namelijk 15 April, beter bekend als mijn verjaardag! Yes, yes, yes vandaag vier ik mijn 21ste verjaardag. Ben ik dan nu officieel volwassen? Volwassen... Wat houdt dat ook alweer in?



Moet ik nu verantwoordelijk zijn en voor mezelf kunnen zorgen? En niet meer stappen tot het licht wordt, of juist wel aangezien ik nu overal ter wereld legaal mag drinken. Mijn eerste verstandkies komt al door, dus dat is zeker een teken van ouder worden. Officeel volwassen zijn, betekend dit dan dat de aftakeling ook al begonnen is? Krijg ik nu al last van slijtage en spataderen? Is het nu gek dat ik soms nog uithuil bij mijn ouders? Moet ik nu stoppen met verliefd zijn op mijn ''high school boyfriend''?

Ik denk dat ik nog niet zo ver ben. Ik mag nu dan 21 zijn, maar ik ben nog steeds hetzelfde als 20. Ik vind verantwoordelijkheid nog steeds vervelend en ik kan vast voor mijzelf zorgen, als het moet. Maar voor nu laat ik me nog lekker verwennen door mijn ouders en familie. Ach, ik weet het ook allemaal niet precies, maar volwassen zijn, daar begin ik nog maar niet aan! ;)

Nu eerste maar mijn verjaardag vieren, met veel cadeautjes, zon en vooral veel taart!

Fijne dag iedereen!

Liefs, Anna.



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!
    Je hebt een leuke site, wil je een keer op de mijne kijken? Er loopt vandaag nog een winactie. www.s-diary.tk/winactienivea/
    Liefs, Suzanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!

    En je hebt er een nieuwe volger bij. Zullen we elkaar dan volgen? Bij 100 volgers komt er een winactie op mijn blog!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sowieso een ja op het stoppen met het verliefd zijn op je highschool boyfriend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmmmmmmeeehhh dat kan over een jaartje ook wel. ;)

      Verwijderen