maandag 11 maart 2013

Webshop: Boohoo shop

Ik heb van die dagen dat ik de hele dag achter mijn laptopje zit, dan zit ik een beetje te surfen op allemaal verschillende webshops. Zo kwam ik laatst op webshop Boohoo.com. Deze Engelse webshop heeft een groot assoriment en is lekker budget-proof. Ik besloot er een bestelling te plaatsen.

Boohoo heeft veel items, de prijzen zijn verschillend maar het meeste is goed betaalbaar. Ik heb heel wat leuke jurkjes voorbij zien komen voor €16. Kijk, dat vind ik goed te doen. Ook het assoriment sieraden vond ik erg gaaf, er waren veel mooie verschillende items.

Dit zijn een paar items van Boohoo:



Bij Boohoo kan je betalen via je Paypal account of met je creditcard. Ik heb gekozen om te betalen met Paypal. Dit is mij goed bevallen. De verzending duurde 4 werkdagen, hier was ik erg tevreden over want je betaald geen verzendkosten. Mijn items kwamen goed verpakt en compleet bij mij aan. Er zat ook nog een magazine bij, waar de nieuwste collectie in stond.

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling bij Boohoo. De prijs kwaliteits verhouding vond ik goed. De kwaliteit is niet super goed, maar daar ging ook niet helemaal van uit. Toch ben erg blij met mijn items.


Zijn er meer mensen die wel eens bij Boohoo besteld hebben?

Liefs, Anna

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke webshop, kende ik nog niet. Ga zeker even kijken! x

    www.reinadelamoda.nl

    BeantwoordenVerwijderen