dinsdag 19 maart 2013

10 Things: More fun than studying

Ik heb al eens eerder op mijn blog verteld, ik ben bezig met afstuderen. Helaas gaat het niet zo snel als eigenlijk zou moeten. Maar dat komt vooral omdat ik heel wat uren besteed met niets doen. Ik kan van alles verzinnen wat belangrijker is dan bezig gaan met mijn literatuurstudie. Ik heb even een lijstje gemaakt...


1. Social media. Voor mij eigenlijk nummer één afleider. Facebook, Twitter het is allemaal reuze interessant als ik eigenlijk met mijn huiswerk bezig moet. Ik heb ontzettend veel vakantiefoto's bekeken, Twitpic's gezien van vrienden en zelfs van vrienden van vrienden.



2. Series kijken. ''Nog even de nieuwe aflevering van The Carrie Diaries kijken en daarna ga ik aan werk maar de nieuwe aflevering van Pretty Little Liars is er natuurlijk ook, nou ja dan beide maar en dan echt aan het werk. Oh wat is er eigenlijk afgelopen week in Goede Tijden gebeurd?'' Zo gaat het bij mij zo vaak.. En dan ben je uiteindelijk twee uur verder en heb je nog niets gedaan.

3. Tijdschriften lezen. Een abonnement op de Vogue, Elle en Glamour maken het niet altijd makkelijk om met school bezig te gaan. Als er een tijdschrift bij mij op de mat ligt, moet ik hem toch eerst even door bladeren..



4. Doelloos surfen. In de categorie van social media, kan ik ook heerlijk doelloos surfen. Er kan heel wat tijd voorbij gaan als ik lekker op 9gag zit te kijken. En dan is er natuurlijk ook nog Thefancy, weheartit en buzzfeed. Het klokje tikt verder.

5. Online shoppen. Zo blut als wat, maar als ik eigenlijk met school bezig moet kan ik heerlijk alle webshops af gaan. En jeetje, daar kan je ook lang mee door gaan. Het begint bij H&M, Forever 21, Boohoo maar als je dan op Ebay belandt, dan kan je oneindig door gaan.



6. Nagels lakken. Weet je, je kan gewoon niet met school bezig als je nagellak aan het afbladeren is. Dan moet er gewoon een nieuw lakje op. De stap naar een gehele manicure is dan natuurlijk erg klein.

7. Youtube-en. Nieuwe trailers van films opzoeken, filmpjes van mijn favoriete beautyblogs bekijken, er is zoveel (eigenlijk te veel) te zien op Youtube.



8. Gamen. Kijk, ik heb iPhone met allemaal super verslavende spelletjes er op. Waaronder Ruzzle, en daar kan ik eigenlijk geen nee tegen zeggen. Als ik dan weer een nieuwe level kan spelen, doe ik er graag nog vijf.

9. TV kijken. E! Entertainment met al zijn onzin programma's, daar kan ik de hele dag wel naar kijken. Van E News, tot Keeping up with the Kardashians en zelfs Ice Loves Coco, allemaal heerlijk programma's als je eigenlijk met school bezig moet.


10. Bloggen. En uiteindelijk bloggen.. Terwijl ik dit stukje heb getypt had ik ook heel wat literatuur voor mij literatuurstudie kunnen opzoeken. Helaas, dit is ook een hele leuke afleiding.


Zijn er mensen die dit herkennen? Of ben ik de enige die gehele dagen keihard kan soggen?

Liefs,
Anna

2 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar, er zijn inderdaad zoveel dingen leuker dan studeren. -x

    BeantwoordenVerwijderen