woensdag 20 februari 2013

Review: Vita Coco, natural coconut water.

Wie kent het drankje Vita Coco al? Dit is een kokosnoot drankje overgevlogen van Brazilië  Ik had er inmiddels zoveel over gehoord dat ik het wel wilde proberen. Vele celebrities lopen er mee weg, Rihanna is zelfs het gezicht van het drankje en ook menig hipster kan er niet van afblijven. Vita Coco is nu ook gewoon bij de Albert Heijn te koop, ik besloot een pakje mee te nemen. Like sticking a straw in a coconut, that sounds promising!

Het is drankje moet ontzettend gezond zijn, dat is vast een reden dat veel sterren het drinken. Het drankje hydrateert je lichaam en het bevat weinig calorieën. Het drankje is natuurlijk kokosnoot water, nu ben ik gek op kokosnoot douchegel en bodylotion dus ik verwachte dat ik dit ook heerlijk zou vinden.. Dat viel even tegen. Dit drankje is niet helemaal mijn smaak. Ik vond het bijvoorbeeld helemaal niet dorstlessend. Tjah, het smaakt inderdaad naar kokosnoot, maar of dat nou lekker is, nee ik vond zeker van niet. Smaken verschillen Rihanna!



Rihanna


Kritin Cavallari, Madonna en Jessica Simpson

Vita Coco is in meerdere smaken verkrijgbaar, ik had de normale. Een plakje van 330 ml kost 1,79 en is bij de supermarkt verkrijgbaar.

Wie heeft nog meer ervaring met dit drankje?


Liefs, Anna


Bron foto's: 1,2,3,4


1 opmerking:

  1. Ik heb wel eens coconut milk gedronken vers uit een kokosnoot, omdat iedereen er zo positief over was, dat viel toch vies tegen! De kokosnoot is lang niet zo zoet als je zou denken ;) Dus ik sla ook dit drankje even over :) xx

    BeantwoordenVerwijderen