maandag 4 februari 2013

Love: Destiny's Child @ Super Bowl

Dat Beyoncé zou optreden in de Halftime van de SuperBowl was al even bekend, maar dat ze Kelly en Michelle ook zou meenemen, dat was nieuws! Nieuws waar ik ontzettend blij mee was, de eerste keer dat ik de beelden bekeek van gisteravond kreeg ik gewoon een kippevel-momentje. Destiny's Child herenigd! Yes, yes yes!! Ik ben namelijk altijd GROOT van Destiny's Child geweest. Kamer vol posters, CD's grijs gedraaid en legendarische (ah-hum) optredens op meerdere schoolreisjes. Mijn liefde voor DC is altijd groot geweest. En nu waren eindelijk, sinds 2004, mijn jeugdheldinnen weer bij elkaar!


 
En er is nog meer goed nieuws. Er komt weer een album aan! Het is dan wel een Greatist Hits album, maar het is wat! En na een stilte van een aantal jaren ben ik harstikke blij. Op het album staat ook een nieuw nummer "Nuclear'', die je al kan terug vinden op Youtube. Het was niet helemaal wat ik verwacht had, maar het nummer geeft wel een echt jaren-negentig gevoel.
 
Beyonce gaf alleen, en met Kelly en Michelle, een hele vette show weg! Wow ik hou van der, maar vooral van Destiny's Child!! Ik wil meer DC!
 
 

Ik heb heel Youtube afgezocht voor een goede versie van het optreden. Ik heb er eentje gevonden.. Je moet alleen je hoofd een beetje draaien. Voor de rest, love it!

 
 
Hier kan je het nieuwe nummer ''Nuclear'' beluisteren
 
 


 
 
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen