dinsdag 5 februari 2013

10 things: happy and not so happy moments

Februari vind ik altijd zo'n lastige maand. De winter is nog in volle gang, de feestdagen zijn al achter de rug en we zitten midden in het schooljaar. Ik heb het daarom allemaal even op een rijtje gezet. De vijf vervelende dingen van het moment, maar ook de vijf dingen waar ik vrolijk van wordt!

Vijf vervelende dingen:

1.       Het feit dat ik mijn literatuurstudie nog steeds niet af heb. Ik had verwacht dat ik hem allang ingeleverd zou hebben, maar helaas.. It’s a pain in the ass..
 
 

2.       Het feit dat er na mijn literatuurstudie er ook nog een praktijkonderzoek gemaakt moet worden. Jeetje afstuderen lijkt nu nog ver weg..

3.       Het feit dat het sneeuwt, en dat het niet blijft liggen. Ik hou van sneeuw, ontzettend veel maar als het niet blijft liggen dan heb je er niets aan!

4.       Het feit dat ik in mijn hele leven nog nooit zo weinig geld heb gehad als nu. Een reis naar China is prachtig maar pppfff.. kost veel geld!
 

5.       Het feit dat ik nog al-tijd super veel moeite heb met vroeg opstaan.  Ik had verwacht dat het  uiteindelijk wel zou wennen dat ik om zeven uur moet beginnen op stage. Maar helaas, elke morgen weer een kleine hel.
Maar er is gelukkig ook nog genoeg dingen om blij van te worden!

Vijf vrolijke dingen:


1.       Het feit dat het februari is en dat de lente al steeds dichterbij komt. Nog even en het voorjaar begint weer, fiets ik weer zonder jas en fluiten de vogeltjes weer.
 

2.       Het feit dat het februari is en dat we waarschijnlijk nog wel een keertje kunnen schaatsen op natuurijs. Tjah, het mag wat mij betreft kan het beide kanten opgaan. Kom maar op met die vrieskou, of kom maar door met die lente! Zo lang het maar niet regent.
 
 

3.       Het feit dat we over twee weken alweer een weekje vakantie hebben. Misschien kom ik dat eindelijk toe aan wat schoolwerk? Of.. ga ik lekker een weekje relaxen.

4.       Het feit dat ik een Lowlands kaartjes heb weten te bemachtigen! De kaartverkoop ging ongelofelijk snel maar ik ben er in augustus weer bij. Kan nu al niet wachten.


 

5.       Het feit dat ik over twee maanden alweer jarig ben. Ik mag dan wel 21 worden, en dan ‘’officieel’’ volwassen zijn, ik kijk nog altijd als een klein kind uit naar mijn verjaardag.

Wie heeft nog aanvullingen voor mij?

Liefs,
Anna.

Bron foto's: weheartit

2 opmerkingen:

  1. Ah wat leuk dat je ook naar Lowlands ga, heb er weer helemaal zin in en dan vooral als ik al die vrolijke plaatjes op blogs zie! Liefs, Cherelle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent er ook bij? :D Sta je ook bij Slayer in een glitterpakje? Liefs, Anna

      Verwijderen