dinsdag 15 januari 2013

New Series: The Carrie Diaries

Gisteravond werd in Amerika de eerste aflevering van de nieuwe serie The Carrie Diaries uitgezonden, vandaag kon de rest van de wereld hem bekijken. Deze nieuwe serie is een prequel van Sex and the City en gaat over Carrie in de jaren 80, de tijd dat ze voor het eerst naar Manhattan gaat. Na een lange dag stage plofte ik vandaag op de bank neer om onmiddellijk deze eerste aflevering te zien. And I really liked it!!



De serie is gebaseerd op de boeken van Candace Bushnell, ''The Carrie Diaries'' en ''Summer in the City''. De serie verloopt in de eerste aflevering al heel anders dan de boeken, maar dat mag de pret niet drukken, ik heb erg genoten van deze series premiere. Carrie wordt in deze serie gespeeld door AnnaSophia Robb, de enige overeenkomst met Sarah Jessica Parker zijn de krullen, ze zet een hele leuke vrolijke, jonge Carrie neer.  Wat ik erg jammer vind is dat bepaalde dingen niet kloppen met Sex and the City, dit zijn ''fouten'' die ook in de boeken voorkomen. Zo verteld Carrie in SATC in een aflevering dat haar vader, haar moeder en haar verlaten had. In deze serie (en ook in de boeken) is Carrie haar moeder overleden en heeft ze erg goed contact met haar vader, ook heeft ze een zusje. Maar ja als dat het enige is, ga ik er zeker mee akkoord!
Ik ben erg benieuwd hoe de serie gaat verlopen, het is in ieder geval goed begonnen.


De trailer van de eerste aflevering:


Liefs,
Anna 


1 opmerking:

  1. Ik heb de eerste aflevering nog niet gezien, maar ik ben wel benieuwd naar de reeks!

    BeantwoordenVerwijderen