dinsdag 11 december 2012

Tag: Winterlicious

Ik zag deze tag voorbij komen op verschillende blogs en ik vond hem erg leuk! Tijd om zelf de twaalf winterse vragen te beanwoorden.



Welke producten mogen deze maand z├ęker niet ontbreken, op het gebied van beauty?

In de winter heeft eigenlijk mijn hele lichaam extra verzorging nodig. In de koude wintermaanden pak ik eigenlijk altijd mijn bodybutter van The Body Shop er bij. Heerlijk is die, perfect voor in de winter. Ook kan in de winter niet over straat zonder een lippebalsem in mijn zak te hebben. Super vervelend als ik die niet bij me heb, ik merk het de hele dag. Ik ben op het moment helemaal verslaafd aan de EOS lippebalsems. Die bolletjes zijn zo verrekte handig!

Wat is je favoriete winter drankje?

Hmm... Ik denk dat de meeste mensen hier warme chocolademelk in zouden vullen maar ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik ben niet zo dol op warme chocolademelk, ik ben eigenlijk gewoon niet dol op warm drinken.. Zo lust ik en geen thee, en geen koffie. Dus echt een favoriet winter drankje.. Hmm nee die heb ik niet echt. Cassis doet hij bij mij in elk seizoen goed.



Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?

Ik vind donkere kleuren altijd erg mooi in de winter maanden. Dus niet alleen in december. Diep donker rood/bruin vind ik deze tijd prachtig. Dat vind ik nu mooier staan dan in de zomerperiode. Ook mag ik graag met de kerst nagellak aanbrengen met glitters.

Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?

Ik ben niet zo gek op geurkaarsen. Ik brand ze eigenlijk nooit. Maar mijn zus had vorig jaar wel een super lekkere. De Airwick Touch of Luxery Gebakken Koekjes en Vanille. Die was echt heerlijk. Die rook naar de kerst. Je kwam meteen in de kerststemming.



Wat is je favoriete kerstfilm?

Ha! Die is heel gemakkelijk. Er zijn twee films die standaard rond de kerst gekeken worden bij ons thuis. Namelijk Home Alone en Home Alone II, Lost in New York. De meest geniale kerstfilms die er zijn. Beide zijn super grappig, zelfs na de tweehonderdste keer dat je ze gezien hebt. Mijn broer, zus en ik kennen ongeveer alle teksten van de films. Super leuk, ieder jaar weer.

Wat is je favoriete kerstnummer?

We hebben thuis een kerstCD waar de meeste kerstnummers op staan. Ieder jaar komt die uit de kast. Ik hou van veel kerstliedjes. Zo ook van de hele White Christman CD van Bing Crosby. Lekker ouderwets, mooie stem, mooie liedjes. Maar mijn favoriete kerstnummer is denk ik ''Driving Home for Christmas'' van Chris Rea. Ook niet het nieuwste liedje maar ieder jaar weer even mooi.

Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit?

Met mijn hele familie samen zijn. Dat vind het aller leukste van de kerst. Eerste kerstdag eten we altijd met de familie van mijn moeder's kant, en tweede kerstdag gaan we uit eten met de hele familie van mijn vader's kant. Beide dagen zijn altijd ontzettend gezellig. Oh, en heel lekker eten is ook altijd belangrijk.

Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?

Kerst vieren wij niet met cadeautjes. Dat doen wij altijd met Sinterklaas. Dus helaas geen pakjes onder de boom voor mij. Maar als ik dan toch een pakje mocht vinden, dan zou de geur Viva La Juicy van Juicy Couture een heel erg leuk cadeau zijn.


Wat trek jij aan op NYE?

Oh daar heb ik nog niet nagedacht. Ik moet eerst maar opzoek naar een leuke kerstoutfit. Daar besteed ik altijd meer aandacht aan dan aan mijn NYE outfit. Maar het wordt vast iets met een rokje en hoge hakken.

Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?

Ik hoop in mijn 2013 mijn HBO diploma te halen, dus mijn goede voornemen is hard werken aan school zodat dat papiertje in juni binnen in. Dat is eigenlijk wel mijn grootste voornemen. En natuurlijk dat het een prachtig jaar mag worden.

 
Bron foto's: Weheartit

Liefs,
Anna

2 opmerkingen:

  1. Erg leuke tag, succes met je goede voornemens! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Haha, ik moest wel lachen om dat plaatje van Home Alone, die films heb ik eindeloos gekeken ;) Succes met je voornemens, dat gaat vast helemaal goed komen :)

    BeantwoordenVerwijderen