maandag 17 december 2012

Personal: Weekend Utrecht

Dit afgelopen weekend had ik eindelijk de kans om mijn lieve vriendinnetje Laura op te zoeken in Utrecht. Laura is een van mijn beste vriendinnen, helaas is ze afgelopen zomer verhuisd naar Utrecht daardoor zie ik haar nu een stuk minder. Tijd om haar eindelijk eens op te zoeken!

 
Lau en ik!

Zaterdagmiddag vertrok ik met de trein naar Utrecht, rond de avond kwam ik aan. Reizen met de trein vind ik eigenlijk heerlijk. Boekje erbij, muziekje, tijdschrifje, ik kom de tijd wel door. Na een bus ritje en een stukje met de tram kwamen Lau en ik aan bij haar huisje. Na een pizza en heel wat geklets maakte Laura en ik ons klaar voor een hele leuke stap avond.

 
Shotjes in een theepotje!

Ooh wat hadden we een leuke avond! Heerlijk gedanst (zoals wij altijd graag mogen doen), ietsje te veel gedronken en ontzettend veel lol gemaakt. Wat kan je in Utrecht leuk stappen! Tegen zessen kropen we dan eindelijk ons bed in, en lang na het middaguur kwamen we er de volgens dag pas weer uit.

Na deze super leuke zaterdag kwam een super leuke, maar ontzettend brakke, zondag. Na een flinke ontbijt/lunch waren we klaar voor een kleine shopsessie. Na een aantal cadeautjes voor kerst en nog wat dingetjes voor onszelf was het helaas al weer vijf uur en gingen we terug naar Laura haar huis. Daar aten we wraps en de rest van de avond hebben gechilled met twee films. We keken Resevoir Dogs en How To Lose a Guy in Ten Days, zo doen wij dat, wij kijken na thillers gewoon chickflicks. Daarna kwam ook nog de hele 2012 show van Victoria's Secret.


Chillen met films en de Victoria's Secret show.

De volgende ochtend moest Laura werken en was het voor mij tijd om terug te gaan naar het hoge noorden. Maar wat was het een leuk weekend!

 
Bye bye Utrecht!

Het studentenleven lijkt me steeds leuker. Misschien is het wel tijd om volgend jaar te beginnen aan mijn master en zelf op kamers te gaan.. Wie weet...

Wie heeft nog meer een super leuk weekend gehad?

Liefs, Anna.

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad in Utrecht! Ik woon daar ook en ben het helemaal met je eens, hihi! Studeren is echt leuk! Je hebt zeker nog iets om naar uit te kijken volgend jaar. X

    BeantwoordenVerwijderen