zondag 9 december 2012

New In: Sinterklaas, you've been good to me.

Vijf December is weer geweest, en helaas is mijn favoriete feestdag ook weer voorbij. Sinterklaas is weer vertrokken, beste man is weer op zijn pakjesboot terug naar het verre Spanje. Maar natuurlijk niet voordat hij wat cadeautjes uitgedeeld had. En hoe.. Dit jaar weer hartstikke verwend. Dus alle keren dat ik me als een kreng gedragen heb dit jaar heeft die Goedheilig Man door de vingers gezien, pffiieuww dat is toch een opluchting. ;) Geen zakje zout voor mij, maar hele fijne cadeau's!


Waar kijken we naar? De aller lekkerste ruikende shampoo en conditioner die er bestaat: Aussie. Zo ontzettend lekker. Mijn favoriete scrubbende douchegel van Bourjois. Mooie nieuwe oorbellen, misschien voor bij een (nieuwe) kerstoutfit? Make Up chocolade, perfecte combinatie. Douche/bad gel in een super leuke fles. Lauren Conrad The Fame Game, eindelijk het vervolg op de LA Candy trilogie lezen! Nieuwe zwarte eyeliner, gezichtmaskertjes voor een brakke zondag, Oreo koekjes en de kans op 100.000 Euro... Oh en het tijgerprintje? Dat is de aller zachtste kamerjas die ik ooit gevoeld heb. :)


Maar daar hielp het niet op. Want bij cadeautjes horen natuurlijk ook een gedicht en surprise. Mijn zus heeft dit jaar voor Sinterklaas voor mij mogen spelen en naast dat ze hele leuke cadeautjes gekocht had, had ze ook nog een hele mooie surprise gemaakt. Bekijk deze Chinese lampionnetjes eens! Wow :) Ze gaven nog licht ook.

Ik kan niet anders zeggen: Sinterklaas, you've been good to me. Tot volgend jaar!

Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen