zondag 9 december 2012

Music: Currently Loves

Vandaag wilde ik graag mijn favoriete muziek van dit moment delen. Deze nummers kan ik de hele dag draaien. En dan helemaal los gaan op mijn kamer, of op stap, eigenlijk vooral op stap. 



Rita Ora - RIP

Rita Ora, ik vind haar zo vet. RIP heeft ze een tijdje geleden uitgebracht als single en dit was mijn anthem van China. Toen heb ik het hele album van haar grijs gedraaid. Als ik dit op zet, dan ben ik weer even in mijn hotelkamer in Guangzhou. Heerlijk wegdromen.



Wallpaper van StayGold. Super leuk nummer. Van dat deuntje word ik zo vrolijk, vervolgens heb ik het wel de rest van de dag in mijn hoofd. Do yourself a favor and put me back on the wallpaper. 


Rihanna, what can I say.. I love her.. Haar nieuwe album Unapologetic vind ik heerlijk. Alles, van voor naar achter. Lost in Paradise is om dit moment mijn favoriete nummer van de plaat. Maar dat verschilt ongeveer per dag.


Taylor Swift.. Ik moet eerlijk bekennen, ik ben nooit een fan van haar geweest. Het hele country-dingetje lag mij niet zo. Maar dit nieuwe liedje vind ik echt super leuk! Go Taylor! Re-ee-eee-d. :)

Liefs,
Anna.

2 opmerkingen: