dinsdag 11 december 2012

Inspirational: Twiggy

Gister kon ik er niet langer meer omheen. Ik was ziek, voelde me ellendig: de griep had me te pakken. Ik kon slechts nog één ding: me er aan over geven. Dus daar lag ik op de bank, in mijn pyjama en mijn nieuwe kamerjas. Liggen was ongeveer het enige wat goed voelde. Laptopje erbij en lekker uitzending gemist kijken. Daar vond ik een erg leuke documentaire van de AVRO over het topmodel van de jaren zestig: Twiggy. Natuurlijk kende ik haar wel maar door deze docu ben ik zoveel meer over haar te weten gekomen.

 Bron: Weheartit
 
Twiggy, die eigenlijk Lesly Hornby heet, was het gezicht van de jaren zestig en Swinging London. Ze was wereldberoemd op haar zeventiende en iedereen was dol op haar, wereldwijd. Haar androgyne stijl, haar grote ogen met natuurlijk die make-up. Ze stond in de jaren zestig op iedere cover van elk magazine. Oeh wat lijkt het me leuk om in die tijd in London gewoond te hebben!
 
Bekijk hier de documentaire!
 
Liefs,
Anna


3 opmerkingen:

  1. Ik had al wel van haar gehoord! Die grote ogen zijn echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had al eerder eens iets van haar gelezen,ze heeft echt een prachtig gezichtje !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen