zaterdag 15 december 2012

Currently Craving: Winter items



1. Ik ben al een hele tijd op zoek naar boots. Mooie boots met studs. Ik heb al heel wat paren in de handen gehad maar het juiste paar heb ik nog niet gevonden. Ik moet alleen wel wat opschieten want de eerste sneeuw is al gevallen en dan blijken hoge hakken van meer dan 10 cm niet zo handig. Dus een paar fijne platte schoenen zijn meer dan welkom. Deze zijn van hippe-schoenen.nl

2. Deze Moschino riem heb ik al op zo veel blogs voorbij zien komen en ik vind hem zo mooi. Helaas is hij nog al prijzig, dus de kans dat ik binnenkort een echte Moschino riem om heb is helaas vrij klein. Maar a girl can dream, right?

3. Afgelopen zomer heb ik met veel plezier items met de aztec print gedragen en deze sweater van de Forever 21 zal ik ook graag in mijn kast willen hebben. Volgens mij kan de vrolijke print ook heel goed in de winter.

4. & 5. Deze twee bangles van fashionology.com vind ik echt heel gaaf. Vooral die doodkopjes. Erg gaaf. Kan bij elke outfit, en geef het iets meer edge.

Liefs,
Anna

1 opmerking: