zondag 9 december 2012

Books: Lauren Conrad


De enige reden waarom ik naar The Hills keek voor was Lauren Conrad. Het moment dat Kristin Cavallari haar ''rol'' overnam, was mijn interesse in de The Hills eigenlijk verdwenen. Maar Lauren Conrad had volgens mij geen betere keuze kunnen maken dan uit de serie te stappen. Haar carriere is daarna alleen maar succesvoller geworden. Een van de talenten die ze sinds dien verder heeft laten ontwikkelen is schrijven. Mevrouw Conrad heeft inmiddels een aantal boeken op haar naam staan. Het begon met de L.A Candy Trilogie die nu overloopt in The Fame Game trilogie. De L.A. Candy boeken heb ik gelezen en ik vond ze heerlijk. Daarom was ik erg blij dat er nog een trologie bij kwam. Ik ben nog maar net begonnen in The Fame Game maar wat ik tot nu toe gelezen heb, voorspeld veel goeds. Daarnaast heb je haar ''Style'' en ''Beauty'' boeken. Die laatste behoort helaas nog niet tot mijn collectie maar die gaat er zeker komen. In ''Style'' gaf ze hele leuke bruikbare tips en tricks voor het ontwikkelen van je persoonlijke style en gaf ze een beeld van haar eigen style. Ik heb hem helemaal gelezen en er zelfs nog wat van geleerd.


Lauren Conrad heeft geen hoge literatuur op haar naam staan, maar zeker wel een aantal boeken waar ik me ontzettend goed mee kan vermaken. The Hills is eigenlijk al lang vergeten maar haar boeken staan voor altijd bij mij in de kast! Like!

Liefs,
Anna.

2 opmerkingen: