zondag 25 november 2012

OOTD: Cold brickwall



Ik was van plan om 'Outif of the Day' foto's te maken bij het strand. Alleen de wind was iets harder dan ik verwacht had. Zeg maar, veel harder. Opwaaiend zand en een dure geleende camera maken niet echt een goede combinatie. Dus toen maar opzoek naar een andere locatie. Het is gelukt maar brrr.... Wat was het kouddddd...
 
 


 
 
De trui had ik gekocht als ''lekkere warme trui'' maar eigenlijk is hij dat totaal niet. De wind waait er lekker door heen. Maar ach, ik ben er blij mee. Nu draag ik hem graag op een gewone legging, nog even en ik pak mijn thermolegging weer uit de kast.
 
 
What I'm wearing:
 
Sweater: Primark
Bodycon skirt: Sutherland
Earrings: Primark
Shoes: from a store somewhere in China..
 
 
Liefs, Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen