dinsdag 27 november 2012

New in: three random new loves

Altijd als je geen geld hebt zie je dingen die je altijd al wou, of dingen die je ineens wil hebben. Zo ook met deze drie items. De een zocht ik al zoo lang, de ander zag ik en moest gewoon mee naar huis en de derde had ik ''echt'' nodig, of nou ja ''echt'' nodig.. Hij was te leuk om te laten hangen...

 
Ten eerste deze sjaal. Oeehhh dat luipaard printje. Ik zag hem liggen en dacht: ''Ja die moet mee''. Paar minuten later liep ik de deur uit met deze fijne winteraccessoire. Misschien heb ik voor de echte winter dagen een dikker exemplaar nodig, ach dan kan hij altijd nog gewoon op een trui. :)
 
 
 
Dan deze trui van de C&A. Ik vond het echt een super mooie kleur, alleen twijfel ik een beetje of mint groen wel in de winter past. Daar kan ik slechts op één manier achter komen! Dus hoppa, even de pinpas met de ogen dicht gebruiken en bingo de trui ging mee naar huis.
 
 
En dan, mijn nieuwe grote liefdes.. Deze schatjes wilde ik al zoo lang en na lang smachten ben ik dan eindelijk eigenaar van...
 
 
 
LITA'S! Of nou, ik moet stiekem toegeven dat deze beauties fakies zijn. Maar mijn portomonee liet echte Lita's op dit moment niet toe. Het maakt me niet uit, ik ben zo ontzettend blij met dit paar. Ik zag ze al zo lang voorbij komen op verschillende blogs en tijdschriften en ik bleef maar denken: ''Die wil ik hebben....!!''. Heel Hong Kong en Guangzhou afgezocht maar niet gevonden, in Amsterdam vond ik ze dan eindelijk. Ik kocht ze zonder er bij na te denken. Absoluut een goede keuze, want van deze schatjes zal ik nooit, nooit spijt krijgen.
 
 
Liefs,
Anna




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen