zondag 25 november 2012

Inspirational: We heart shoes

Een zoektocht die altijd door gaat, is de zoektocht naar nieuwe schoenen. Mooie strappy heels, extreme wedges, stevige boots, noem maar op. Ik wil alles. Zomer, winter, het maakt niet uit. Voor ieder seizoen nieuwe heels. En juist op momenten dat ik totaal blut bent, totaal geen geld heb om nieuwe schoenen te kopen denk ik 1 ding...

Zo ook op deze regenachtige zondag middag. Een uurtje op Weheartit en je komt heel wat moois tegen. Slechts een selectie waar ik graag mijn euro's aan uit wou geven, als ik die had tenminste..
 

 
                                                                                          Bron foto: weheartit
 
 
Ik kan niet anders zeggen... I heart them all...
 
 
Liefs,
Anna



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen