maandag 29 oktober 2012

Travel: Loving China

Zo, gister terug gekomen van twee weken China. Het was GEWELDIG, woorden kunnen bijna niet beschrijven hoe super het was. Van begin tot eind alleen maar leuk. In twee weken heb ik zoveel geleerd over het land China, de Chinese cultuur maar ook veel over mezelf geleerd. Toen ik me opgaf voor deze studiereis kende ik niemand. Mijn klasgenootjes wilde niet mee en ik besloot gewoon alleen te gaan. Ik had geen betere keuze kunnen maken. Ik heb ontzettende leuke mensen leren kennen, Chinees en Nederlands, zoveel lol gemaakt, gezien en meegemaakt. Het was echt een fantastische ervaring.

Even een paar foto's om een idee te geven.

Met Anja vlak voordat we het vliegtuig (voor 11 uren) in stapte!

Mooi uitzicht vanuit het vliegtuig.

Nog een mooi uitzicht, nu vanaf de campus.

Met lieve Amanda

Bij Victoria Peak. Onbeschrijfelijk mooi uitzicht in Hong Kong. 

Weer de Peak.

Samen met Petra op de foto met een prachtig Chinees bruidspaar. 

Victoria Harbour in Hong Kong. Wow. 

Prachtige tempel.

Prachtige Chinese plaatjes.

Chopsticks in het haar! 

Canton TV Tower. 

De straten van Guangzhou.

Twee weken Guangzhou en een weekend Hong Kong, zo veel beleefd! Mijn schoen bijna verloren in de Metro, hele leuke nieuwe vrienden gemaakt, honderden foto's gemaakt, met stokjes leren eten, Chinezen op mega platformshoes gezien en nog zo veel meer. Twee weken om nooit weer te vergeten. 

Liefs, Anna.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen