zondag 14 oktober 2012

Live from China!

Hallo!

Even een update van een aantal kilometers van Nederland. Zeg maar 3000 km, op het moment ben ik in China! Aan de andere kant van de wereld zit ik dit verslagje te typen. Het is hier echt super, de mensen zijn hier zo vriendelijk, het weer is lekker warm, de omgeving is top en geniet met volle teugen. Als klein meisje wilde ik altijd al ''als ik later groot ben'' naar China gaan, en ik kan het me niet voorstellen dat ik hier nu echt zit! Wow, hele onwerkelijke droom. Vandaag zijn we aangekomen op de campus van het college in Guangzhou en wat is het hier groot! Het lijkt wel een stad. De komende twee weken zal ik hier verblijven, en in het weekend een twee nachtjes naar Hong Kong. Wat een vooruitzicht, ben ontzettend benieuwd wat de komende tijd mij gaat brengen maar ik kan alleen maar zeggen dat ik er echt ontzettend veel zin in heb! Mijn lieve reisgenootje Anja heeft ook een blog, dus bekijk die zeker ook even! http://sequinandstardust.blogspot.nl/

Dikke kus,
Anna


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen