dinsdag 30 oktober 2012

Fashion: China streetstyle

Voor dat ik naar China ging vroeg ik me af hoe de Chinezen zich kleeden. Heel anders dan in Europa? Juist super hip, of juist erg conservatief? Ik verwachtte Japanse Harajuku Girls, platform shoes, maar wat zou ik op straat tegen komen? Ik besloot een paar foto's te maken.

 




 
 
 
 
 
De Chinese stijl vond ik super leuk. Het is heel verschillend, je komt vanalles tegen. Bijna iedere meisje zag ik op platform shoes lopen. Zelfs platform slippers. Op de campus zag ik ook heel veel jongens en meisjes met brillen zonder glazen. Dit is om hun ogen groter te laten lijken.
 
Ik  heb genoten van alle looks van alle Chinezen, ook al zit je aan de andere kant van wereld, stijl kom je overal tegen!
 
 
Liefs, Anna. 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen