dinsdag 31 juli 2012

New In: LBD & DVD

Wat doe je op regenachtige dag  in de vakantie? Winkelen natuurlijk. Vandaag naar Bataviastad geweest. Een fashion outlet shopping centrum, natuurlijk wel bekend. Niet totaal los gegaan, slechts twee items gekocht maar wel erg blij mee! 


The City Seizoen 2 - Calfornia Girl Whitney Port moved to The City! In deze The Hills spin-off volg je Whitney Port die hard op weg is om een fashion designer te worden. Ik heb The City al (vaak) op TV gezien maar toen ik de DVD box zag liggen voor maar 5,60 moest ik hem meenemen. Helaas is het alleen seizoen 2. Ik heb nog gevraagd naar seizoen 1 maar die was er niet meer. Bummer! Dus voor nu hou ik het bij dit seizoen. Misschien ook maar goed ook, want anders hang in tijdens de vakantie alleen maar wat voor de TV en dat is ook vrij zonde.


Little Black Dress - Sowieso mijn nieuwe favoriete Saturday Night Dress. Het bovenste gedeelte is van een soort nep leer. Het jurkje was erg fijn in de SALE van 59,95 naar 29,95. Kijk, dat vinden we leuk! Dit jurkje komt zeker langs in een Outfit of the Day, maar ik draag hem zeker komende zaterdagavond, nu al zin in!

Liefs, Anna.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen