woensdag 28 maart 2012

Currently Craving: Shoes and Bags



1. Ik ben al heel lang opzoek naar een mooie rugzak. Ik wil heel graag een grote rugzak van leer maar die kan ik helaas maar niet vinden. Nu ben ik dit exemplaar tegen gekomen. Whow super mooi! Vet leuke print maar ook een hele gave binnenkant. Alleen een beetje prijzig naar mijn idee. Helaas ben ik even niet in staat deze rugzak te bestellen, dus nog maar even doorzoeken. www.nasygal.com 65.54

2. Ik hou van hakken, hoge hakken, sleehakken, maakt niet uit wat voor hakken. Maar toch moet ik ook altijd een mooi paar platte schoenen in huis hebben. Deze All-Stars wil ik zo kopen, bestellen en dragen. Helaas zijn ze op het moment uitverkocht. Super balen. Ik hou het internet in de gaten en zodra ze weer binnen zijn, komen ze zeker mijn kant op! www.zalando.nl 59.95

Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen