woensdag 14 maart 2012

At the moment: Favorite music



Lana del Rey is echt een van mijn favoriete artiesten op het moment. Videogames vond ik zo mooi! Ik dacht hier wil ik meer van horen. Het hele album vind ik heerlijk. Het album heeft helemaal die ''feeling'' van Videogames. Erg fijne muziek vind ik! Ik kan me altijd slecht concentreren met muziek op de achtergrond, maar met Lana maakt dat niet uit! Mijn favoriete van haar album is Dark Paradise. Heerlijk om 's morgens mee van bed af te komen en om er mee op bed te gaan!


Ik heb een kaartje weten te bemachtigen voor Lowlands! Yes!! En The Black Keys treden daar ook op. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik er wel eens van gehoord had maar geen liedje kende.  Ik ben nu bezig om me in te luisteren voor Lowlands en boven aan mijn lijstje stond The Black Keys. Wat een heerlijke band!! Echt, ik ben hooked! El Camino vind ik een heel goed album. Ik sta iedere keer  helemaal los te gaan in de huiskamer. Little Black Submarines is mijn favoriet. Het nummer heeft wel wat, vind ik, van Stairway To Heaven.   



Voor dat ik deze zomer naar Biddinghuizen vertrek voor Lowlands staat er nog een ander concert in de planning. The Red Hot Chili Peppers. Ook zeker niet verkeerd. Mijn zus is altijd al groot RHCP fan geweest en daardoor heeft ons hele gezin een speciale band met RHCP. Op 28 juni komen ze weer naar Nederland. Daar moest mijn zus zeker bij zijn en ik ook! Dit zal de eerste keer zijn dat ik ze live zal zien. Ik kijk er erg naar uit. Helaas duurt het nog wel even, maar om alvast een beetje in de stemming te komen luister ik steeds naar hun liedjes. Vooral Road Trippin luister is veel, zooo mooi! 

Ad Sheeran - A Team... Ook zoo mooi! Heerlijk nummer. Die clip vind ik ook zo mooi! Lego House is ook erg mooi. Vooral geniaal dat Rupert Grint in de video speelt. Maar A Team vind ik nog net wat mooier. Je hoort hem wel echt overal, dus nog even en ik kan hem niet meer horen maar voor nu geniet ik er nog even van! 

Liefs,
Anna





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen