vrijdag 10 februari 2012

Please allow me to introduce myself.

Een eerste berichtje om mijzelf voor te stellen. Ik ben Anna.
Ik ben op het moment 19 jaar oud en sinds vanavond een blogger. Ik denk niet dat ik mezelf nu al echt blogger mag noemen, maar vandaag ben ik een blog begonnen.
Na vele blogs gelezen te hebben, wil ik het nu zelf proberen. Ik heb er zin in!
Lang heb ik nagedacht over hoe ik mijn blog wilde noemen. Vele opties zijn door mijn hoofd gegaan. Ik ben uitgekomen op Eternity Starts Here. Waarom? Internet is blijvend. Ik kan allang opgehouden zijn met blogs posten, maar toch blijft hij dan bestaan. Ik hou niet van dingen die voorbij gaan. Internet gaat niet voorbij, daarom Eternity Starts Here. Op deze blog wil ik artikelen plaatsen over alles wat mij bezig houdt: muziek, mode, beauty, tv, film, boeken, nieuws. Ik wil er allemaal over schrijven.

Hopelijk bereik ik vele mensen, en niet mijn moeder.
Maar hoe dan ook... There is a new blogger in town...

Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen