dinsdag 21 februari 2012

OOTD: Carnaval

Mijn eerste Outfit of the Day, meteen een carnavals outfit. Gister ben ik met een grote groep naar Tilburg geweest om daar carnaval te vieren. Hier in Friesland kunnen wij gewoon niet carnaval vieren, we proberen het wel maar het lukt niet. In Tilburg was het één groot feest, geweldig!
Mijn zus en ik hebben lang nagedacht hoe we verkleed wilde gaan, we hadden een roze pruikje gezocht en een groene maar verder dan dat kwamen we niet. Totdat een vriendin met het geniale idee... Cosmo en Wanda! Dit vonden wij echt een top idee. Het vriendje van mijn zus overtuigd om als Timmy Turner verkleed te gaan en zo liepen wij door de straten van Tilburg. Het was een super dag!









 Lijken we niet sprekend op het orgineel?



Ik wil vaker Outfit of the Day laten zien, maar ik weet nog niet hoevaak. Wanneer ik iets speciaals heb om te laten zien wil ik graag een OOTD post maken. Hopelijk gaat dit lukken. :) 


Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen