vrijdag 24 februari 2012

Currently Craving.


Ik kan niet wachten totdat ik deze items kan bestellen. Allemaal zo mooi! Hopelijk open ik binnenkort mijn Internetbankieren en ben ik in staat al dit moois te kopen!! Tot die tijd moet ik het doen met 'alleen' kijken op internet webshops. 





1. Deze sleehak met pastelkleuren is te koop bij Sacha. Prachtige schoentje, helemaal leuk voor de komende lente (die van mij niet snel genoeg kan komen). Ik zie mijzelf er helemaal op lopen in het zonnetje met een mooi jurkje erboven. Jaa kom maar op! Sacha, 69.95


2. 'Geluk is een jurk' door Cécile Narinx. Een boek die een blik achter de schermen geeft in de modewereld door niemand minder dan de hoofdredacteur van de Nederlandse  ELLE. Geweldig lijkt mij voor iedere mode liefhebber! Ik wil hem in ieder geval in mijn boekenkast hebben staan. Oh, en die titel is zo waar, een goede jurk kan zoveel geluk geven! www.bol.com € 18,95


3. NAKED2 van Urban Decay. Super mooi palette. Wilde het eerste NAKED palette al graag hebben, maar NAKED 2 vind ik nog mooier. Op alle beautyblogs ben ik dit mooie doosje al tegen gekomen en met elk artikel groeit mijn liefde. Ik wil hem ook!! Nog even sparen en dan hoop ik dat hij snel van mij is.
 € 41,90


4. Deze Mr. Mustache ring is ook echt een favorietje. Super leuk het snorretje en dat het de ring voor twee vingers is maakt de ring ook stevig. Doe er maar maar één! www.hippe-hebbedingetjes.nl € 7,95




Ik hoop zeer spoedig deze artikelen in huis te hebben. Wanneer dit zo is laat ik het zeker weten!


Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen